Przedsiębiorstwa i ich interesariusze
Relacje marketingowe i CSR
Wersja papierowa
Redakcja:
Boguszewicz-Kreft Monika
Wydawnictwo:
CeDeWuISBN: 978-83-7556-785-4
Format: 16.5x23.5cm
Liczba stron: 188
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2015 r.
Język: polski
Dostępność: dostępny (Uwaga: Niski stan magazynowy)
48,00 zł
43,20 zł
Na stronach niniejszej publikacji czytelnik znajdzie treści dotyczące istotnych i aktualnych zagadnień związanych z marketingiem i społeczną odpowiedzialnością biznesu.
Autorzy badają te obszary przyjmując różne punkty widzenia i analizując je w różnych kontekstach oraz wymiarach.
Prezentowane refleksje naukowe są wyrazem różnorodności współczesnej gospodarki, a także złożoności problemów, które naukowcy starają się poprzez prace badawcze i konceptualne zbadać.