TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
Ponieważ pozycja posiada kilka form dystrybucji, proszę wybrać jedną z poniższych:
ksiazka tytuł: Spełnienie autor: Adrianna Huffington
FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
Produkt w wersji cyfrowej - więcej informacji tutaj

Spełnienie

Nowy wymiar twojego sukcesu
Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo: Laurum
ISBN: 978-83-7746-792-3
Wydanie: 1, 2014 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
37,90 zł
eKsiążka (Watermark)
EPUB
MOBI

Publikacja Format Wydanie Cena
Tradycyjna Oprawa: Twarda 1, 2014 r. 40,40 zł
 
 

"„Jeśli będziemy mieć szczęście, to na grę zwaną życiem mamy do dyspozycji około
trzydziestu tysięcy dni. To, w jaki sposób będziemy grać, zależy od tego, co jest dla
nas najważniejsze”. – fragment książki
W książce Spełnienie Arianna Huffington przekonuje nas o konieczności przedefiniowania pojęcia sukcesu
we współczesnym świecie. Osobiste przebudzenie autorki wiązało się ze złamaną kością
policzkową i okropną raną pod okiem – skutkami upadku, który był rezultatem
wyczerpania i braku wystarczającej ilości snu. Współzałożycielka i redaktorka
naczelna Huffington Post Media Group – jednej z najszybciej rozwijających się firm
medialnych na świecie –uznawana za jedną z najbardziej wpływowych kobiet na naszym
globie, była, według wszelkich tradycyjnych miar, prawdziwą kobietą sukcesu. Jednak
gdzieś między kolejnymi badaniami, które miały wskazać medyczne podłoże wyczerpania,
zaczęła się zastanawiać, czy to aby na pewno taka właśnie ma być cena sukcesu. Coraz
więcej ludzi zaczyna zdawać sobie sprawę z tego, że aby wieść naprawdę udane życie,
trzeba czegoś więcej niż wysoka pensja i biuro z widokiem. Gonitwa za dwoma
tradycyjnymi wyznacznikami szczęścia – pieniędzmi i władzą – doprowadziła do
prawdziwej epidemii wypalenia zawodowego i chorób wywołanych stresem, pogorszenia
jakości naszych relacji z innymi, życia rodzinnego i, jak na ironię, także naszych
karier. Będąc w stałym kontakcie z całym światem – 24 godziny, 7 dni
w tygodniu – straciliśmy kontakt z tym, co tak naprawdę najważniejsze. W przemówieniu
wygłoszonym na uroczystości rozdania dyplomów w Smith College wiosną 2013 r. Arianna
porównała dążenie do pieniędzy i władzy do dwóch nóg trójnogiego stołka. Może i uda
nam się przez chwilę na nim wysiedzieć, ale wcześniej czy później stracimy równowagę.
Aby wieść zdrowe, zrównoważone i konstruktywne życie, potrzebujemy trzeciej nogi –
trzeciej miary definiującej sukces. Ta trzecia miara obejmuje dobrostan, zdolność do
czerpania
z własnej intuicji i wewnętrznej mądrości, poczucie zadziwienia oraz umiejętność
okazywania współczucia i dzielenia się z innymi. W swojej bardzo osobistej książce
Arianna szczerze mówi o swoich własnych problemach z właściwym zarządzaniem czasem i
znalezieniem odpowiednich priorytetów w prowadzeniu kariery i wychowywaniu dwóch
córek. Opowiada
o ciągłym żonglowaniu terminami w pracy, kryzysie rodzinnym i całym tym pośpiechu,
który
w końcu doprowadził do jej (dosłownego) upadku i momentu przebudzenia. Opierając się
na wynikach najnowszych badań z zakresu psychologii, sportu, snu i fizjologii, które
dowodzą ogromnego znaczenia medytacji, zastanowienia się, chwilowego wyłączenia się i
postaw altruistycznych, Arianna pokazuje nam drogę ku rewolucji, jakiej musimy
dokonać w naszej kulturze, sposobie myślenia, naszej pracy i w naszym życiu.
Arianna Huffington jest współzałożycielką, prezesem i redaktorem naczelnym Huffington
Post Media Group, jednej z najbardziej wpływowych firm w branży medialnej i
informacyjnej. Jest autorką czternastu książek, w tym Third World America i On
Becoming Fearless,
a także matką dwóch córek, Christiny i Isabelli
"

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Libera akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier